Εστίαση – Πλεονεκτήματα

pylonlogo

  • dnr1

    ΕΞΥΠΝΑ ΠΟΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Με τα πόστα εργασίας, μπορείτε να διαμορφώσετε ιδανικά τους χώρους που εξυπηρετούν οι σερβιτόροι, συνδυάζοντας παράλληλα και τα αντίστοιχα κέντρα παρασκευής προϊόντων.

    Δημιουργούνται έτσι όλοι οι απαραίτητοι αυτοματισμοί για την αντιμετώπιση της υψηλής ή χαμηλής κίνησης πελατών μέσα στην ημέρα, αφού το κάθε πόστο μπορεί να διαθέτει εξατομικευμένη σχεδίαση για κάθε λειτουργία του.

  • dnr2

    ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

    Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, pos), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών.

    Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database.

  • dnr3

    ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ

    Οι νέες mobile εφαρμογές που συνδυάζονται με τις εφαρμογές PYLON, είναι απλές στη χρήση, συμβατές με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Ios, Android) και καλύπτουν ολοκληρωμένα τις λειτουργικές ανάγκες μιας επιχείρησης εστίασης.

    Διαθέτουν αυτόματη προσαρμογή στην οθόνη οποιασδήποτε συσκευής, ανεξάρτητα με τις inches και τον τύπο τους (pda, tablet, κινητό τηλέφωνο) και μπορούν να εκτυπώσουν σε όλα τα κέντρα παρασκευής αλλά και όλους τους τύπους παραστατικών.

  • dnr4

    ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ BACK OFFICE ON-LINE

    Η Online διασύνδεσή του με την back office εφαρμογή, με τη χρήση κοινών πινάκων δεδομένων, είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα που παρέχει:

    • Ασφάλεια στις συναλλαγές αλλά και στη μεταφορά των δεδομένων.
    • Χαμηλό κόστος συντήρησης αφού δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετο hardware κλπ.
    • Άμεση αμφίδρομη ενημέρωση με όλα τα υποσυστήματα του back-office.
    • CRM και Loyalty (για καμπάνιες, κάρτες πελατών, διαχείριση πόντων και οργάνωση εκδηλώσεων).
    • Εμπορικό (για αλλαγές τιμών ειδών, αυτόματες αναλώσεις, τήρηση αποθήκης, παρακολούθηση αγορών και απογραφών, ενημέρωση πωλήσεων).
    • Λογιστική διαχείριση και Μισθοδοσία.
    • Hospitality (για χρεώσεις δωματίων κλπ).
    • Retail (για παράλληλη λειτουργία σε πολυχώρους).
  • dnr5

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Πολλές επιχειρήσεις στο χώρο της εστίασης, διαθέτουν πια μικτό τρόπο λειτουργίας.

    Για παράδειγμα:

    • Ένα εστιατόριο, διαθέτει delivery και take away.
    • Ένα εστιατόριο ξενοδοχείου είναι παράλληλα και χώρος εκδηλώσεων.
    • Ένα χώρος λιανικών πωλήσεων (πχ. Βιβλιοπωλείο), σερβίρει παράλληλα και καφέ.
    • Ένα καφε, μετατρέπεται τη νύχτα σε club με ζωντανή μουσική και λοιπές άλλες περιπτώσεις μικτών δραστηριοτήτων.

    Το PYLON Restaurant, με τη καινοτομία των desktops μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες αυτές, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζει η οθόνη και μετατρέπεται στη μορφή που εξυπηρετεί τη κάθε μία δραστηριότητα της  επιχείρησης.